poniedziałek, 20 stycznia 2014

Jak nie kupić pustego pudełka w markecie?

Kupując w markecie czy mniejszym sklepie produkt, który jest zapakowany w firmowe pudełko,nawet gdy jest zaplombowane firmowo, pamiętajmy by przy kasie czy w obsłudze klienta poprosić o otwarcie opakowania, celem sprawdzenia czy oby na pewno dany produkt się w nim znajduje, przyznam szczerze że kiedyś takiego zwyczaju nie miałam i ślepo ufałam iż dany sprzęt np. telefon komórkowy musi znajdować się w szczelnie zamkniętym opakowaniu, bo przecież nie mogło by się coś takiego zdarzyć, a jednak któregoś dnia zakupiłam telefon komórkowy w pięknym, zaplombowanym kartoniku, dodam że był to prezent dla mojego taty i jakież było zaskoczenie, gdy tato po rozpakowaniu pudełka, pyta czy to taki żart że w opakowaniu znajduje się tylko bateria i ładowarka, a telefonu brak?
Pierwsza myśl jaka mi przeszła przez głowę to pewnie tata robi sobie psikusa, a tu taka nie miła niespodzianka okazało się że to nie żarty i telefonu naprawdę nie ma.
Co tu robić pieniądze wydane a prezentu nie ma, ale do odważnych świat należy i trzeba próbować jakoś wyjaśnić tą sytuację, bo przecież tak nie może być, więc udałam się do marketu gdzie zakupiłam telefon i mówię w czym rzecz, pani z obsługi klienta spisała protokół i moje dane z dowodu i po chwili wręczyła mi pudełko z telefonem, udało się tą sprawę wyjaśnić pozytywnie lecz co by było gdyby mnie zlekceważyli i stwierdzili że pewnie kłamię i może chcę wyłudzić od nich telefon.
Więc by ominąć takie nieprzyjemne sytuacje naprawdę sprawdzajcie zakupione towary, bo przypuszczam że nie zawsze taką sytuację uda się w pozytywny sposób załatwić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz